Page 134 - گزارش عملکرد چهارساله شهرداری قیامدشت 1396-1400
P. 134
تکمیل و بروزرسانی پرونده های پرسنلی شهرداری و مکاتبه با دانشگاه های محل تحصیل
پرســنل جهــت اســتعلام گواهــی تحصیلی و ســایر مراجع ذیربط و تهیــه و تکمیل فرم های
ارزشیابی سالانه پرسنل اداری
ورود کلیه اطلاعات پرسنل در سیستم اتوماسیون اداری و حقوق دستمزد
جذب ،بکارگیری و اخذ مجوز برای اشتغال جوانان متقاضی کار با تخصص های مورد نیاز
شهرداری از ابتدای شروع بکار
پیگیــری هــای مربــوط بــه چــارت ســازمانی و ارتقــاء درجه شــهرداری قیامدشــت از طریق
استانداری تهران و سازمان شهرداریها و دهیاریها
نظارت دقیق و مســتمر بر چارت ســازمانی ،نوع وظایف و صدور احکام انتصاب منطبق بر
اصول امور اداری و مقررات جاری و همچنین انعقاد قرارداد کاری
پیگیری و ارتقاء درجه شهرداری از درجه یک به درجه هفت
تهیه فر مهای مربوط به نظرسنجی ارباب رجوع در مورد کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده
توسط پرسنل شهرداری
تهیه و تنظیم شــرح وظایف واح دهای مســتقر در شــهرداری با توجه به رتبه شــهرداری و
نصب در کلیه اتاق ها
نظارت و پیگیری های لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری
نظارت مستمر بر امور کارگزینی ،دبیرخانه ،بایگانی و سایر واحدهای زیرمجموعه
نظارت بر حسن اجرای قوانین و آیین نامه های استخدامی در شهرداری
نظارت بر ورود ،خروج ،ماموریت و مرخصی پرسنل
بررسی امکانات رفاهی ،تعاون و بیمه مکمل پرسنل
پیگیری رفع نواقص داخلی ساختمان های شهرداری و استانداردسازی 133